Industrijsko oblikovanje je strateški del razvoja produktov in razvoja podjetja. Poudarek je na uporabniški izkušnji, ergonomiji in uporabnosti, z dodano visoko estetsko noto. Industrijsko oblikovanje se združuje z inovativnostjo pri razvoju, kjer je potrebno revidirati uporabniško izkušnjo ter proizvodne procese in hkrati osmisliti pozicijo na trgu.
Razvoj izdelkov je proces, kjer se idejna zasnova izdelka sooči z realnostjo. Upoštevati je potrebno različne aspekte priprave za proces proizvodnje. Optimizacija procesa izvedbe je vključena v razvojno delo ekipe že v samem začetku, kar pripomore k znižanju stroškov investicije in hkrati skrajša čas od ideje do izvedbe. Za implementacijo izdelka skrbi ekipa strojnikov, ki z dolgoletnimi izkušnjami v različnih proizvodnih branžah, skrbi za pripravo izdelka za izvedbo.
Grafično oblikovanje izpostavlja jezik, ki ga govori storitev ali izdelek. Gre za ustvarjalni proces, s pomočjo katerega ustvarimo različne grafične elemente. Ti zajemajo veliko področij: oblikovanje logotipov, spletnih strani, različnih publikacij, oglasov, idr.. Način nagovora grafičnih elementov je prilagojen dolgoročnem cilju, ki ga želi klient doseči s storitvijo ali izdelkom.
Vizualna percepcija izdelka se začne na polici, kjer je prvi stik z izdelkom embalaža v katerega je izdelek vstavljen. S svojo funkcionalnostjo mora izpolniti vsa pričakovanja uporabnika. Oblikovanje embalaže zajema vse od izbora materiala, oblike, barvne kode, velikosti do končne podobe embalaže. Ta mora biti dovolj privlačna, da pritegne potrošnika, ki jo opazi in izbere v množici drugih embalaž.
Spremljanje potrošnika od trenutka, ko ima prvi stik z blagovno znamko, pa do konca njegove izkušnje z blagovno znamko. Gre za metodo oblikovalskega razmišljanja, s katero oblikujemo doživetja uporabnikov. Zavedamo se pomena nadziranega dojemanja oz. podajanja vizualnih ter emocionalnih informacij. Storitveno oblikovanje vključuje vodenje ter nadzor uporabniške izkušnje skozi ambient, odnos zaposlenih, oblačila in druge elemente, ki vplivajo na pozitivno izkušnjo potrošnika.
T: +386 1 422 0 310
E: info@simetrija.si