NOVICE

14.01.2020

ZAPOSLIMO
GRAFIČNEGA OBLIKOVALCA (M/Ž)
in
VODJO PISARNE / POSLOVNI SEKRETAR (M/Ž)


GRAFIČNI OBLIKOVALEC (M/Ž)

Če je oblikovanje in kreativnost na vrhu tvojih vrednot, in če razumeš, da je del večje zgodbe pri razvoju in pozicioniranju izdelka, če si timski človek, potem je smiselno da bereš naprej ...

Ekipo oblikovalsko razvojnega studia Simetrija želimo razširiti z grafičnim oblikovalcem ali oblikovalko, ki bi v razvojno kreativni team prinesla kanček vizualne kreative in vsebine, in bi pripomogla k boljšemu pozicioniranju blagovnih znamk ter izdelkov, ki jih razvijamo za naše naročnike.

Od tebe pričakujemo, poznavanje programov za grafično oblikovanje, poznavanje družbenih ter vizualnih trendov, vsaj kako leto izkušenj na relevantnem delovnem mestu, komunikacijske spretnosti, željo po rasti in razvoju na strokovnem področju, timski pristop ter razumevanje osnovnih marketinških načel. Prav tako želimo, da razumeš pomen vsebine ter uporabniško izkušnjo ter jo znaš nadgraditi.

Nudimo zaposlitev za določen čas z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas. Delo v visoko motiviranem timu z ambicioznimi klienti in urejen delovnik, ter  vso ustrezno podporo multidisciplinarne ekipe. Nudimo korektno plačilo po dogovoru (odvisno od izkušenj) in nagrajevanje v primeru uspešnega dela.

Če si za, nam pošlji svoj življenjepis, portfelj in reference do 31.1.2020 na elektronski naslov info@simetrija.si s pripisom: Grafični oblikovalec. Vse prispele prijave bodo obravnavane zaupno.


VODJA PISARNE / POSLOVNI SEKRETAR (M/Ž)

  • prejem in označevanje dokumentov
  • priprava dokumentacije za računovodstvo
  • priprava poslovne dokumentacije
  • priprava dokumentacije za razpise in priprava poročil
  • kontrola in ažuriranje podatkov
  • skrb za pretok in arhiv dokumentacije
  • priprava obračunov, računov in dobavnic
  • priprava uvozne in izvozne dokumentacije ter poročanje
  • nabavna in prodajna logistika
  • vodenje evidenc
  • administrativna dela in naloge
Pričakujemo:
  • poznavanje pisarniških računalniških programov
  • dobro znanje angleškega jezika
  • osnovno znanje računovodskega in kadrovskega področja
  • veselje do administrativnega dela s številkami
  • najmanj 1 leto izkušenj
  • dobre organizacijske sposobnosti
  • logično razmišljanje
  • dobre komunikacijske spretnosti
  • samoiniciativnost, odgovornost, timsko delo, iznajdljivost, fleksibilnost in natančnost
  • želja po pridobivanju novega znanja
Nudimo:
  • zaposlitev za določen čas z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas
  • stabilen in urejen delovni čas
  • mentorsko podporo pri začetnem spoznavanju procesov
  • dinamično delo v pozitivnem delovnem okolju in mladem kolektivu
  • možnost osebnega in strokovnega razvoja
  • korektno plačilo po dogovoru, odvisno od izkušenj
  • nagrajevanje v primeru uspešnega dela

Vaše prijave pričakujemo do vključno 31.1.2020 na elektronski naslov info@simetrija.si s pripisom: Vodja pisarne/poslovni sekretar. V prijavo vključite vaš življenjepis, opis izkušenj in reference. Vse prispele prijave bodo obravnavane zaupno.

POGLEJ TUDI

SIMETRIJA

je multidisciplinarni oblikovalski in razvojni studio. Z razvojem izdelkov in oblikovalskimi rešitvami inovativno in smiselno opredmetimo želje naročnikov. Prepoznavnost izdelkov in blagovnih znamk gradimo z vsebino in s podobo, s čimer se domiselno dotaknemo uporabnikov. Vsakemu projektu se posvetimo celostno, za kar skrbi skupina strokovnjakov različnih strok.